Hola de nou! :)

Hola a tots/es!Hem estat un temps ausents de xarxes socials però l’activitat de l’Associació no ha parat, sinó que més que mai, hem estat molt actius.Seguim amb els repartiments d’aliments, fent un major esforç en compres selectives per suplir les mancances de les famílies en aquest temps difícil que ens toca viure.Seguim amb el rober, agraïnt a tots els que heu fet donacions i recordant que si teniu necessitat de roba ara que arriba el fred, aquí ens podeu contactar!També seguim recollint-vos matalassos, mobles petits, electrodomèstics bàsics, i seguim suplint a les famílies amb més necessitat. Gràcies a tots/es els que ens ho doneu, fan molt bé als receptors!I entre altres projectes, seguim treballant agraïts per poder mantenir l’activitat de l’Associació gràcies als voluntaris i voluntàries que segueixen en actiu amb totes les mesures de seguretat i molta il·lusió i ganes!Anirem informant-vos de què anem fent. #Beraca#seguim#endavant