Tornem a ser aquí

Fa molts dies que amb tot l’enrenou que ha provocat l’epidèmia actual, no disposàvem de temps per posar-vos al dia de les tasques de l’Associació.

Tot i que algunes àrees de l’Associació no es poden desenvolupar com voldríem degut als protocols de seguretat, continuem, i més que mai, amb la tasca d’ajut social i laboral, que és l’essència de la nostra Associació.

El repartiment d’aliments, més que mai, segueix funcionant.
– Hem ampliat amb repartiment a domicili per aquells que no poden sortir.
– Hem augmentat significativament l’ajut a noves famílies que abans no ho necessitaven degut a la situació econòmica actual.
– Hem ampliat ajudes puntuals de compres selectives per persones en situació d’extrema necessitat.

I amb tot el cor, estem disposats a ajudar a tots els que puguem. Contacta amb nosaltres si creus que et podem ajudar d’alguna manera.

#associacióberaca #seguimambtotaprecaució #ajudem