Bon Nadal i bones festes!

Estem a punt d’acabar un any més i des de l’Associació volem desitjar-vos a tots i totes unes molt bones festes i un molt bon inici d’any 2021 de part de tots els voluntaris/es!!

Que gaudiu d’aquests dies i el veritable missatge del nadal estigui amb vosaltres!

Bon Nadal!

Us anuncio una bona nova que portarà a tot el poble una gran alegria: avui, a la ciutat de David, us ha nascut un salvador, que és el Messies, el Senyor. Això us servirà de senyal: trobareu un infant faixat amb bolquers i posat en una menjadora. I de sobte s’uní a l’àngel, un estol dels exèrcits celestials que lloava a Déu cantant:Glòria a Déu a dalt del cel, i a la terra pau als homes que ell estima!Evangeli de Lluc 2: 10-14

Repartiments de nadal

El programa de repartiment d’aliments segueix en marxa. Aquests dies estem repartint els lots de nadal a tots els pobles on estem: Navàs, Castellbell, Castellgalí, Marganell i Monistrol. Esperem que l’aportació extra que es fa en aquesta entrega en especial, pugui ajudar a passar millor les festes a tothom que ho rep! Bones festes a tots/es! #associacióberaca#lotsdenadal#arribenfestes#seguimtreballant