SEGUIM AMB EL PLA EMERGÈNCIA DE REPARTIMENT D’ALIMENTS

Degut a la situació social i econòmica que estem vivint, des de l’Associació Beraca volem respondre i dedicar el màxim d’esforç a combatre la pobresa. Volem seguir dedicant esforç i diners per aquest fi i oferim a totes las families de Navàs que tinguin problemes per “omplir la nevera”, que contactin amb nosaltres, ens expliquin la seva situació i us ajudarem en la mesura del possible.

#aramésquemai #ajutsocial #estimantalsaltres #ambl’ajudadeDéu #usvolemajudar

Opcions de contacte: Per facebook (enviant missatge privat). Per whatsapp: 651029680 Per e-mail: assberaca@hotmail.com

Tenim cartells nous!

Mentre seguim en marxa amb les activitats normals de l’Associació i també amb el pla d’emergències d’aliments, les col.laboradores més joves de l’Associació ens han fet aquests cartells tan xulos que volíem ensenyar-vos!

Són per facilitar la distribució d’aliments en diferents taules.

Moltes gràcies per aquests números tan xulos i colorits!!!

#repartimentdaliments #númerosdetaules #colors