Visita a residències!

Ahir voluntaris de l’associació vam estar visitant la Residència Mas Planoi per celebrar el nadal amb els nostres grans! Moltes gràcies Residència Mas Planoi per obrir-nos les portes!! hem gaudit molt compartint el nadal amb vosaltres!! Fins aviat!!! #residències#nadal

Bon Nadal i bones festes!

En aquestes dates tan assenyalades, volem recordar el perquè fem el que fem! Jesús va dir: Tot allò que vulgueu que els homes facin amb vosaltres, feu-ho també vosaltres amb ells! i el que volem, és seguir el seu exemple! Us desitgem un molt bon nadal a tots/es! #beraca#usdesitgembonnadal

I per això, Déu mateix us donarà una senyal: La jove concebrà i donarà a llum un fill, i es dirà Emmanuel: Déu amb nosaltres… #BonNadal

Aliments

Avui hem tornat a fer entrega d’aliments! Aquest cop, amb lot extra de nadal! Seguim treballant a Castellgalí, Castellbell, Marganell i Navàs, i properament, comencem a Monistrol! #repartimaliments

Refugiats

Tot i que la situació dels refugiats fa mesos que ja no és mediàtica (i sembla que potser fins i tot s’ha resolt el problema), el flux de persones segueix sent-hi i el fred (3r hivern seguit) ha tornat a arribar als camps… I amb el fred, ens tornen a arribar les peticions urgents per atendre necessitats bàsiques i en especial, comprar aliments, in situ.

Des del Rebost Solidari de Cerdanyola ofereixen el seu compte bancari per enviar ajuda als camps de Grècia (Lesbos, Malakasa) i Serbia (Presevo). I com sempre, amb total transparència.

Et convidem a afegir-te a aquesta campanya solidària que acaba el 24 de desembre per tal d’enviar l’ajuda abans de final d’any.

#refugiats #ajudem

Aliments!

Aquesta setmana passada hem rebut nou carregament d’aliments i també hem repartit a Castellgalí, Castellbell, Marganell i Navàs!! Seguim treballant per donar aliments a totes les famílies que ho necessiten! #aliments