Gràcies també a les entitats!

A més dels molts particulars que ens porten les caixetes, també entitats col.laboren amb el projecte operació nen del nadal! Volem agraïr a la llar d’infants Castellnins i a l’escola St. Miquel de Castellgalí per la seva col.laboració anualment!! També agraïm al Bazar de Navàs la seva col.laboració amb materials per completar caixetes! Una caixa més, és un nen més feliç! #operaciónendelnadal #últimsdies

Sopar solidari +QS

A Beraca ens agrada col.laborar amb altres associacions. Aquest dissabte vam participar al sopar solidari de l’ONG +QueSalut! I mireu quines coses tan xules subastaven!
Visita la seva pàgina per veure la gran tasca que realitzen! #másquesalud

Caixetes

Recta final en la recollida de caixetes!!!
Aquest any els regals aniran a Togo, Ucrania i també als camps Saharauis! No esperis més i fes la teva caixeta! Faràs la diferència en la vida del nen/a que la rebi!!! #operaciónendelnadal #seguim
Nen del Nadal

Què poquet falta ja per enviar les caixetes del nen del nadal!! Queden 15 dies per fer la teva caixeta!! Un regal així pot canviar la vida d’aquests nens que tanta necessitat tenen… Col·labora!! Si vols informació no dubtis a contactar!!! #onn

Sopar solidari

A Beraca ens agrada col·laborar també amb altres associacions que sabem que fan molt bona feina! Per això, anirem al sopar solidari que organitza l’associació “Més que salut”! Si estàs interessat en anar-hi, contacta amb nosaltres i t’explicarem els detalls! i si no pots anar-hi però vols col·laborar, entra a la seva pàgina i fes un donatiu!

#ajudem #Mésquesalut