Cantada residències

Ahir vam poder anar a cantar un any més a dues residències de Castellgalí i va ser tot un plaer! Va ser un temps de joia, amor i felicitat amb la gent gran i vam poder gaudir la companyia uns dels altres.

Fins l’any vinent!

Operació Nen del Nadal

Quina meravella!! Aquest any s’han recollit totes aquestes caixetes a Espanya en la operació nen del nadal, de les quals, quasi 7.000 han sortit des de Catalunya!! Moltes gràcies a tots els que hi heu col·laborat! Molts nens tindran regal aquest Nadal gràcies a tots vosaltres!

Presons

Ahir els nostres voluntaris van participar a la festa de Nadal del centre penitenciari Brians. La setmana vinent a Lledoners també. #presons

Aliments més festes nadalenques!

Seguim!! Aquesta setmana toca repartir aliments de nou! i ens estem preparant també per visites a residències d’avis per portar alegria a la gent gran ens aquestes festes tan especials!!! #jaarribanadal

Entrega caixes Nen del Nadal!

Ja tenim totes les capsetes del nen del nadal recollides! Avui mateix ja surten cap als centres de distribució! Esperem que cada nen/a que les rebi vegi l’amor amb què cada adult, nen/a i escoles ho han preparat!!!

Novament, gràcies a tots els que heu col.laborat!!!

ONN i activitats nadalenques!

Hola! Estem contentíssims amb les aportacions que tots heu fet aquest any a la campanya del Nen del Nadal! Hem recollit més caixetes que mai! Molts nens seràn impactats per aquest gest que heu fet! Aviat us posem fotos de les caixes recollides i també us anem informant de les activitats especials que durem a terme aquest mes de desembre! Que per festes, l’activitat no s’atura! #seguim #solidaritat