Fes la teva caixeta!

Ja estem en plena campanya d’Operació nen del Nadal!

Particulars, escoles, organitzacions,… molts són els que s’estan sumant a aquesta iniciativa! Es tracta de fer capses de regals per a nens que mai en reben fent-los així arribar amor, alegria i il.lusió! Si vols col·laborar contacta amb nosaltres i t’explicarem com funciona! Tot el mes de novembre recollirem les caixes!

Participa! Un senzill regal pot canviar la vida a un nen o nena!

Operació Nen del Nadal

Prepara la teva caixa!!! La operació nen del nadal està ben en marxa!! Comença a comprar els teus regalets per a nens que no en tenen, i aviat et donarem data i punt de recollida!! Som-hi!

Haití ja està en marxa

Avui, els voluntaris de Gain han partit ja cap a Haití! Estem molt contents de poder aportar a aquest projecte! Estaran dues setmanes repartint lots de primera necessitat i alhora arreglant una potabilitzadora d’una llar infantil per tal que els arribi l’aigua correctament!

Podeu seguir fent arribar els vostres donatius al nostre compte i els farem arribar íntegrament a Haití!

#solidaritat #Haití

Nova proposta Haití

El pas de l’Huracà Matthew és el pitjor desastre natural que ha patit Haití des del terratrèmol del 2010 en què van morir 200.000 persones. Algunes fonts parlen ja de més de 2.500 víctimes mortals i més de 60.000 desplaçats.

La situació a més, facilita la transmissió d’enfermetats greus i en varis punts del país ja resorgeixen brots de còlera, i hi ha desenes de persones hospitalitzades.

Des de Gain, l’Associació que us comentavem l’altre dia pel projecte de l’aigua, també repartiran paquets d’ajuda bàsica per les famílies més afectades de la ciutat de Léogâne, que és on ells treballen.

La setmana vinent viatjaran cap allà i volen aportar el màxim de paquets de primera necessitat. Cada pack inclou aigua potable, arròs, oli, peix, pasta, detergent, sabó, paper de WC i llumins.

Si vols col·laborar, cada pack té un cost de 12 euros. Fes el teu donatiu a través del compte de l’Associació, indicant el concepte: Haití.

El compte és: 2100 0381 1102 0015 5873. Tots els donatius s’enviaran íntegrament a l’ajuda directa a Haití!

COL.LABORA!

Més informació: http://gain.org.es/emergencia-en-haiti-nuestra-respuesta/

Projecte Haití

Estem molt contents de poder explicar-vos un nou projecte internacional amb el qual col·laborem!!!

Es tracta d’un projecte a Haití! Col·laborarem amb l’Associació Gain Espanya que treballa amb una casa d’acollida per nens allà, i en concret recolzarem un projecte per tal que una depuradora d’aigües que tenen a la casa, treballi el màxim de bé!

Us anirem explicant perquè el viatge dels voluntaris és d’aquí un parell de setmanes! però estem contents de poder invertir, a altres països igual que també ho fem a casa nostra! #projecteHaití

Per més informació: http://gain.org.es/tag/agua/ o contacteu amb nosaltres!