Seguim treballant

I tot i ser estiu, seguim amb les activitats de l’Associació! Aquesta setmana passada vam repartir aliments a tots els pobles on treballem i seguim també amb el projecte de repàs escolar per a nens! Els ajudem a preparar el curs vinent! Si necessites ajuda i no tens recursos, escriu-nos i mirem com ajudar!

#Beraca #aliments #reforçescolar #seguim
Més que futbol

Dissabte vam tenir una gran jornada de Més que Futbol!!!

Gairebé 50 participants de diferents edats, van participar en la primera jornada de més que futbol.

Segons establert en el programa, va començar el matí amb sessions d’entrenament, perfeccionament i tècnica. Seguidament va haver-hi l’entrevista al jugador de futbol professional Miguel Ángel Luque i després d’un bon esmorzar, es va fer torneig de futbol 7 mentre també podien jugar al Bubble Football.

Va ser una jornada divertida i de companyerisme, que segur que es repetirà en futures ocasions.

Per veure un recull de fotografies, visiteu el nostre facebook al següent link: