Sorpreses!!

Tenim un munt de sorpreses preparades per l’event “+ Que Futbol” ! I una d’elles és el Bubble Soccer! Has jugat mai a futbol dins una bombolla gegant? En sabràs? T’animem a venir i comprovar-ho!

Afanya’t a inscriure’t per assegurar la teva plaça!!! i convida a tots els teus amics!!!

Estigues atent també a Facebook que anunciarem alguna sorpresa més!!!

#+QF ‪#‎apuntatja‬

http://goo.gl/forms/BfNyP65kuUze7mcq1 –> Formulari d’inscripció

Més que futbol

cartel +que futbol petit

Dissabte dia 9 de Juliol  a les 9 del matí tindrem l’activitat més que futbol, tot un matí en què disfrutarem de l’esport tots junts!

La jornada està organitzada per l’Associació Beraca però compta amb la col·laboració de l’Ajuntament i d’Atletes en Acció, una associació dedicada a treballar amb esportistes tant professionals com amateurs.

Els participants, a partir de 12 anys, tindran un programa amb les següents activitats:

La 1a part farem un entrenament, perfeccionament i tècnica basat en 6 estacions on es practicarà control, conducció de pilota i altres tècniques que anirem detallant (circuits, rombes, xuts,…)

A mig matí pararem i farem un beure per agafar forces, ja que després de la primera part, començarem un mini torneig de futbol 7 per edats. I potser en aquest moment, hi haurà alguna sorpresa!

No pots faltar! Fes la inscripció quan abans possible perquè poguem fer previsió d’assistents, però recorda que si encara no saps segur si podràs venir, el mateix dia també acceptarem inscripcions al camp de futbol!

Fins el dia 9!

INSCRIPCIÓ

Reforç escolar

Hola! Igual que acabem el curs a les escoles, també s’acaba el projecte reforç escolar de l’Associació! però no patiu, que al Setembre tornem a engegar!

Si teniu fills/coneguts/amistats que tenen entre 10 i 16 anys i no tenen mitjans per ajudar als seus fills amb classes de suport, aviseu-nos i mirarem com us podem ajudar!

Per altra banda, si no et vas treure el graduat en l’edat, i ara et planteges treure-te’l, t’ajudem! Al setembre seran les matriculacions per al graduat escolar per a adults, però si hi estàs interessat, contacta’ns!

Bon estiu!