Bon Nadal i Bones Festes!

L’Associació Beraca us desitja molt bon Nadal!!!

“Avui ens ha nascut un Salvador: el Messies, el Senyor”.
Desitgem que en aquestes festes el vertader missatge del Nadal arribi a tothom i que tothom pugui conéixer el Salvador!

Bones festes!

Lot extra de Nadal

Quina alegria poder donar als nostres usuaris receptors d’aliments, un lot especial per Nadal! Tant a Navàs, com a Castellgalí, Castellbell i Marganell van rebre productes extres per a passar aquestes festes!

Moltes gràcies a les empreses i ajuntaments que heu col·laborat, així com a particulars per les vostres aportacions!

Visita als més grans!

Un any més, aquest dissabte passat dia 19, joves i grans vam anar a cantar a les residències i a cases particulars de persones grans!!! Nadal és època d’amor i alegria i això és el que volem transmetre! Hi ha esperança gràcies a que Jesús va néixer! Quina bona tarda que vam tenir! Bon Nadal!!!

Visita residències

Hola! Què guays han quedat les postals que els voluntaris més joves i nens de l’Associació ens han preparat per regalar als avis la setmana vinent! Anirem a cantar nadales a dues residències i a domicilis particulars!
Ja arriba el Nadal!

Fi de la campanya Nen del Nadal!

Ja ha acabat la campanya Operació Nen del Nadal! però quina passada aquest any! Ens hem superat aportant 50 caixes a per 50 nens que tindran els seus nadals transformats per un regal!!!

I evidentment tot això no hagués sigut possible sense l’aportació de totes aquelles persones que heu fet la vostra caixa, sense les escoles i instituts que ens han recolzat fent-ne campanya i recollint materials, sense els voluntaris que han revisat totes les caixes…

Moltes gràcies a tots!!!!

El camió ja està en camí!

Avui ja ha sortit el camió amb tota la roba d’hivern cap a Croàcia!!! Gràcies a tots els que heu col.laborat!!! Ha sigut un privilegi col.laborar amb aquest projecte juntament amb altres associacions!!