Gràcies!!!

Genial! Avui hem baixat la roba amb la furgoneta ben carregada al punt de recollida general! Gràcies a tots els que heu aportat el vostre granet de sorra!!! I als nostres voluntaris que han revisat i ordenat roba durant hores! Junts ajudem més!!! ‪#‎refugiats‬

Refugiats

L’Associació Beraca juntament amb altres associacions, participa en l’enviament d’un tràiler amb ROBA D’HIVERN cap al camp de refugiats de Slavonski Brod a Croàcia, que és el lloc on s’estan acumulant els refugiats provinents de Siria, Turquia, Irak, entre altres.

Recollim ROBA D’HIVERN, especialment abrics, guants, bufandes, mitjons i botes i et demanem la teva col·laboració!

La data tope de recollida és aquest divendres, que estarem al nostre local a C/Balmes, 5 de Navàs de 10 a 12. Si no t’anés bé aquest horari, contacta amb nosaltres per missatge privat o al 651.02.96.80.

Formació

Seguim reciclant-nos! Alguns dels nostres voluntaris han començat aquest cap de setmana un curs intensiu especialitzat en col·lectius en risc social, certificat per la Generalitat de Catalunya!

Procurant sempre ser el màxim d’efectius amb el nostre ajut! ‪#‎formació‬

Presons!

No solem parlar-ne gaire sovint perquè no és un voluntariat del qual poguem explicar molt o posar fotos, però 3 dels nostres voluntaris segueixen anant regularment a la presó de Brians a Martorell i de Lledoners a St.Joan de Vilatorrada!

Si teniu familiars/coneguts que volguéssin una visita, contacteu amb nosaltres i els visitarem.
Més escoles participants a ONN!!!

Estem molt contents que l’Institut Escola St. Jordi de Navàs participi amb nosaltres al projecte Operació Nen del Nadal! Com més serem, més felicitat repartirem entre nens que no tenen regals al Nadal!

Suma-t’hi tu també! Contacta amb nosaltres per a més informació!

Repartiment aliments

Hola!

Avui hem repartit aliments a Castellgalí, Castellbell i Marganell! Demà a Navàs! si necessites ajuda i no saps on trobar-la, contacta’ns per veure com et podem ajudar!