Com preparar la teva caixa?

Hola!

ja estem tots preparant les nostres caixetes de regals per Nen del Nadal, però potser encara no saps ben bé amb quins regalets omplir-ho!

En aquest link que et deixem trobaràs un munt d’idees! No dubtis a mirar-ho!

Junts aconseguirem més somriures!

Estem molt contents que l’Escola St.Miquel i la Llar d’infants Municipal Castellnins de Castellgalí participin amb nosaltres al projecte Operació Nen del Nadal! Com més serem, més felicitat repartirem entre nens que no tenen regals al Nadal!

Suma-t’hi tu també! Contacta per a més informació!

Seguim en marxa!

Seguim amb les activitats de l’Associació! Repartim aliments, roba, anem a presons, fem reforç escolar i suport a adults pel graduat i també estem amb el projecte nen del nadal entre altres!

I precisament del projecte nen del Nadal us volem parlar! Ja estem en període de preparació i recollida de les caixes, així que si vols col·laborar amb aquest projecte, no ho dubtis més! Portaràs alegria a nens que no estan en una situació tan favorable com la nostra! Informa’t de tot ahttp://www.onn.nu/ i si tens algun dubte, escriu-nos!

Us deixem aquest vídeo perquè veigueu quanta alegria compartirem amb aquest projecte!

Quin gran dia d’Olimpíades infantils!

Quin bon dia d’Olimpíades infantils vam passar ahir!!!! Es va celebrar la 30 Olimpiada evangèlica a l’Estadi Joan Serrahima i va ser ser genial! Els esportistes ho van donar tot i fins i tot es va aconseguir medalla!!!! Vam disfrutar tan xics com grans i ja esperem les de l’any vinent! Enhorabona a tots els nens participants, vau estar genials!