Operació nen del Nadal!

Holaaa!!!

A Beraca tornem a dur a terme l’Operació nen del Nadal!

L’Operació nen del Nadal és el major projecte infantil nadalenc del món. El projecte està a càrrec de Samaritan’s Purse amb la col·laboració de Decisión a Espanya, una ONG cristiana. Des de 1990 s’han enviat caixes de sabates plenes de regals a més de 80 milions de nens necessitats en tot el món!!!!

L’any passat, només a Espanya, es van recollir 12.000 caixetes que es van enviar a Guinea Equatorial i als camps de refugiats Saharauis a Argelia.

Vols col·laborar??? Regalar una caixa és molt senzill!!! La prepares i l’entregues! Des de Beraca estarem recollint-les!

Si vols participar-hi informa’t a la web http://www.onn.nu/como-preparar-la-caja/ per saber com fer-ho!!! o contacta’ns i t’explicarem tot el què necessitis!

Costa molt poc fer que un nen passi uns nadals millors!

Demà comencen les classes per al graduat!

Demà comencem les classes per al graduat amb els alumnes que segueixen estudiant aquest any.

L’any passat ja van graduar-se 3 alumnes, i aquest any seguim treballant perquè aviat més es treguin el títol!

Endavant nois/es! Us desitgem un molt bon curs!

Refugiats

Aquest estiu, algun dels nostres voluntaris va tenir la oportunitat de col·laborar al camp de refugiats de Diyarbakir (est de Turquia), veient les necessitats específiques que tenen molts refugiats que venen de diversos països a causa de la guerra que s’hi està vivint.

A part de col·laborar sobre el terreny, ara també treballem des d’aqui per coordinar-nos amb l’acollida de refugiats. Intentem posar el nostre grà de sorra en aquest desastre humanitari que ens està tocant viure.

Ja hem entrenat!

Ja vam començar els entrenaments!

Les olimpiades infantils estan en marxa i quines ganes! Mentre els nens aprenen molts valors a través de l’esport, s’ho passen bomba!

Encara sou a temps d’apuntar-vos-hi. I recordeu que aquest dissabte i el que ve tornem a entrenar. A les 10.00 a la pista de Balsareny! Informa’t!

Urgent

AJUDA DIRECTA A PERSONES NECESSITADES:

Necessitem una cuina de butà urgent. Si en tens una per donar, te la recollim.

Contacta’ns!

Inici de curs!

Hola a tothom! Ja és 1 de setembre i les classes pel graduat tornen a posar-se en marxa!

Tens més de 18 anys i no tens el graduat? Te’l voldries treure però necessites ajuda? Contacta’ns i t’informarem sobre com podem ajudar-te! Ara, no triguis! Les inscripcions d’aquest trimestre són del 3 al 10 de Setembre!

Contacta’ns!