Gent a l’atur

A través de l’empresa multiservei oferim feines a gent de llarga durada a l’atur. També ajudem a la preparació de currículums i gestionem contactes tant de feina com per a formació.

Nom de l’entitat:Associació per l’ajut social i laboral Beraca.

Nom del servei: Servei de suport social i laboral a les persones.

Domicili: Plaça de l’estació, 5. Navàs. 08670 Barcelona.

Objecte del servei: Ajut a les persones necessitades en l’àmbit laboral i social.

Si vols informació sobre algun projecte en concret o vols demanar-nos ajuda, no dubtis a contactar amb nosaltres deixant les teves dades i un telèfon de contacte. Escriu o truca a:

E-mail:assberaca@hotmail.com
Tel. de contacte: 651029680

Primers graduats!!!

ENHORABONA / ENHORABUENA / CONGRATULATIONS!!!!!!

Celebrem que tots els adults que s’han presentat a les proves del Graduat Escolar, han aprovat tots i amb molt bona nota!!!!

Ja tenim els primers graduats! Després de 2 anys d’esforç i constància, avui recullen els fruits.

Estem molt contents també amb els nens i nenes del repàs, que han tret molt bones notes!!

Seguim treballant i esforçant-se perquè tothom tingui la seva oportunitat. Si ets candidat a rebre la nostra ajuda en reforç escolar o per treure’t el graduat pels adults, contacta!

També volem agraïr a tots els professors/voluntaris que dediquen el seu temps i esforç per ajudar les persones!

Hem repartit aliments

Final de mes però seguim amb les activitats de l’associació!!! Ahir, repartiment d’aliments a Castellgalí i Castellbell i avui, Navàs!